Gry miejskie

Pokonaj w sobie Ducha Gór. 

Liczyrzepa, Rzepiór, Karkonosz, Rybecal- postać wyrosła na gruncie zderzenia starożytnych wierzeń i mitów z religią chrześcijańską. Pierwsi osadnicy podnóża Karkonoszy wierzyli w jego złośliwą działalność. Powodował mgłę, sprawował władzę nad wiatrami, wywoływał ulewne deszcze z gradobiciami oraz gwałtownymi burzami.

Ten Duch i jego złośliwość oraz przekora będzie towarzyszyła uczestnikom zabawy przez cały czas jej trwania. Głównym celem zabawy jest poczucie klimatu Karpacza, gór.

 

Uczestnicy zwiedzą najciekawsze miejsca starej osady poszukiwaczy złota. Wszystko okraszone rebusami, zagadkami, łamigłówkami oraz wskazówkami, pomagającymi trafić w kolejne miejsca. Gra będzie oparta na koordynatach naszych instruktorów, którzy będą rozmieszczeni w różnych punktach miasteczka. Będą oni posiadali koperty z pytaniami, rebusami oraz poleceniami, które należało będzie wykonać. Do dyspozycji graczy będą mapy z naniesionymi punktami, nawigacje oraz aparaty cyfrowe niezbędne do wykonania niektórych punktów scenariusza. W zabawę zaangażowane będą także osoby nie związane bezpośrednio z projektem, autochtoni oraz postacie i miejsca kluczowe dla Karpacza, co sprawi, że gracze będą mogli jeszcze lepiej czuć się w roli odkrywców i badaczy historii. 

 

Ważnym punktem scenariusza jest rywalizacja. A będzie ona nawiązywać do legendy złośliwego duszka. Grupy będą pracować cały czas na swój wynik. Będą zmuszeni do działania w teamie, wspierania się, komunikowania i współpracy. Efektem tego będzie nauczenie się pokory oraz wyparcie złośliwości ze swojego postępowania, które przeszkadza w życiu, co widać na przykładzie wykonywanych zadań. 

 

Data zabawy:

Miejsce gry: Karpacz.

Start: 10.00.

Czas trwania: max 5h.

ZADANIA: Do indywidualnego ustalenia.

Obszar działania